Frequently Asked Questions - Питання та Відповіді

Для нових Абонентів

 1. Як можна залишити заявку на підключення у вашій компанії?

Ви можете звернутися в наш центр обслуговування абонентів  для укладання договору, подзвонивши по телефону, зазначеному в розділі сайту - Контакти, або написавши на support@ulines.net.ua

2. Якщо я проживаю в приватному будинку, можу я провести виділену лінію?

На жаль, зараз у приватному секторі підключення по виділеній лінії не проводиться. По виділеній лінії ми підключаємо клієнтів, які проживають у багатоповерхових будинках, або бізнес клієнтів. Для Вас саме оптимальніше буде підключення по Wi-Fi

3. А скільки коштує підключення?
В залежності від типу підключення ціни можете подивитись в розділі Ціни та Підключення.

Для діючих Абонентів

1. Непрацює послуга підключення до мережі Інтернет?

2. Проблема з швидкістью?

Для перевірки швидкості свого підключення до Мережі Інтернет перейдіть по посиланню - SpeedTest 

3. Строк усунення проблеми

4. Непрацює особистий кабінет або не можете поповнити  особистий рахунок?

Для доступу в особистий кабінет зайдіть по посиланню stat.ulines.net.ua

 

 

 



Створення сайту - v7.net.ua
 
Всі права захищені 2017 - © ПП Юлайнс